شعر و متن آهنگ ها

شعر ، تکست و متن آهنگ های زیبا

شعر و متن آهنگ ها

شعر ، تکست و متن آهنگ های زیبا

کلافه - سیاوش قمیشی

سلام دوستان - من یکی که روانی این آهنگم... شمارو نمیدونم


دانلود آهنگ کلافه سیاوش قمیشی



http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2011/036/f/6/siavash_ghomayshi_new_by_abardaad-d38vctx.jpg



برو اگه می خوای بری دلت نسوزه واسه من

اینجوری که کلافه ای بدتره خب دلو بکن


بکن دلو از این همه خاطره های روی آب

فک ندیدیم ما همو حتی یکبارم توی خواب


راحت برو یه قطره هم گریه نداره چشم من

اشکاشو پشت پای تو میخواد بریزه دل بکن


من که نمیمیرم اگه بخوای تو از اینجا بری

چون میدونستم که تو از اول راه مسافری


شاید نفهمیدی که من بی اون که تو چیزی بگی

سپردمت دست خدا که بی خدافظی نری


غصه ی راهمو نخور شاید همینجا بمونم

شاید به مقصد رسیدم خودم فقط نمی دونم


سیاوش قمیشی - آلبوم یادگاری - آهنگ کلافه



نقاب - شعر و متن سیاوش قمیشی

نقاب - شعر و متن سیاوش قمیشی


ای بازیگر گریه نکن ماهمه مون مثل همیم

 

صبح ها که از خواب پامیشیم نقاب به صورت می زنیم

 

یکی معلم می شه و یکی می شه خونه بدوش

 

یکی ترانه ساز می شه یکی می شه غزل فروش

 

کنه نقاب زندگی تا شب رو صورتای ماست

 

گریه های پشت نقاب مثل همیشه بی صداست

 

هر کسی هستی یکدفعه قد بکش از پشت نقاب

 

از رو نوشته حرف نزن رها شو از حیله خواب

 

نقش یک دریچه رو میله قفس بکش

 

برای یک بار که شده جای خودت نفس بکش

 

کاش که می شد تو زندگی ما خودمون باشیم و بس

 

تنها برای یک نقاب حتی برای یک نفس

 

تا کی به جای خودما نقابمون حرف بزنه

 

تا کی سکوت رو رج زدن نقش همایش غمه

 

هر کسی هستی یکدفعه قد بکش از پشت نقاب

 

از رو نوشته حرف نزن رها شو از حیله خواب

 

نقش یک دریچه رو میله قفس بکش

 

برای یک بار که شده جای خودت نفس بکش

 

می خوام همین ترانه رو تو صحنه فریاد بزنم

 

نقابم و پاره کنم جای خودم داد بزنم



بی تو - سیاوئش قمیشی

سلام.. این اولین پستمه.. عاشق این آهنگم


شعر آهنگ بی تو از آلبوم یادگاری از استاد سیاوش قمیشی


http://images.persianblog.ir/442287_ZXZhbyWF.jpg


متن آهنگ بی تو :


دو دریچه دو نگاه دو پنجره

دو رفیق دو نگاه دو حنجره

دو مسافر تو مسیر زندگی

دو عزیز دو همدم همیشگی

با هم از غروب و سایه رد شدیم

قصه عاشقی رو بلد شدیم

فکر میکردیم آخر قصه اینه

جز خدا هیشکی مارو نمی بینه

دو غریبه دو تا قلب در به در

دو تا دلواپس این چشمای تر

دوتا اسم دو خاطره دو نقطه چین

دوتا دور افتاده ی تنها نشین

عاقبت جدا شدن دستای ما

گم شدیم تو غربت غریبه ها

آخر اون همه لبخند و سرود

چشم پر حسادت زمونه بود

عاقبت جدا شدن دستای ما

گم شدیم تو غربت غریبه ها

آخر اون همه لبخند و سرود

چشم پر حسادت زمونه بود